686 comentarios

Duc Allotjament

Consultar disponibilidad

Habitaciones

Adultos

Duc Allotjament Duc Allotjament Duc Allotjament Duc Allotjament Duc Allotjament Duc Allotjament Duc Allotjament

El Duc Allotjament ofrece alojamiento con WiFi gratuita en La Seu d'Urgell, a 23 km de Naturlandia y a 30 km del santuario Meritxell.

Este bed and breakfast sirve un desayuno buffet diario.

En la zona se puede practicar senderismo, esquí y ciclismo.

El Duc Allotjament se encuentra a 19 km del estadio Comunal de Aixovall y a 29 km del campo de golf Vall d'Ordino. El aeropuerto más cercano es el de Andorra-La Seu d'Urgell, ubicado a 7 km.

Información sobre el anfitrión

Duc allotjament està pensat per usuaris que busquen un allotjament jove i dinàmic amb bona cobertura wifi, espais per compartir, un llit net i un esmorzar complert. És un b&b. Es tracta d'un allotjament auster que ofereix llit i esmorzar, sense serveis addicionals. L'hora d'entrada és de les 16.00 a les 21.00 i l'hora de sortida és abans de les 11.00 h. Si han d'entrar fora d'aquest horari, informi'ns per ser degudament atesos. Per entrar al Duc allotjament, rebrà un codi digital per SMS o correu electrònic el dia d'arribada. L'allotjament és lliure d'entrada i no disposa de recepció. Salutacions.

HOLA!. Som la Jana i la Maria dos viatjares de motxilla que al 2010 viatjant amb bicicleta per sud Americà vam descobrir un tipus d’allotjament més proper, econòmic, familiar, senzill…un tipus d’allotjament més simple però que cobria totes les nostres necessitats després d’una bona jornada de bicicleta, vent, sol, km i mes km…un llit confortable, llençols nets, una bona dutxa i sales comuns on compartir vivències, llegir, estudiar… Aquell any vam decidir que un dia tindríem un allotjament on mica en mica i aniríem donant aquest caire. I 8 anys després aquí estem fent realitat la nostra promesa, esperem que al Duc us i sentiu com a casa, que quan i esteu allotjats us el feu una mica vostre, el mimeu i cuideu i sobretot que ens ajudeu a créixer i millorar!!! Ens encanten les critiques constructives!

Estem a la Seu d’Urgell cor del Pirineus molt aprop de la Cerdanya, el Pallars i a cavall del Bergeda, a 8 minuts amb cotxe del Principat d’Andorra. Duc allotjament està situat al tranquil carrer Josep Zulueta nª 43, a pocs metres es pot trobar varietat de restaurants i supermercats, ubicat a 50 metres del cinema, a dos minuts de les instal•lacions olímpiques del Parc del Segre, a 10 minuts de l’estació d’autobús. També es un bon punt de partida per visitar el Parc Natural del Cadi-Moixeró a 6km i el Parc Natural Alt Pirineu a 14km.

Consultar disponibilidad

Habitaciones

Adultos

¿Qué hay cerca? *
Restaurantes y mercados *
Entorno natural *
Lugares de interés más populares *

Alojamiento similar

"Casa TOLIMA"

7.8 Free WiFi  (383 recenzii)

Barcelona

¡Uno de los bestsellers en Barcelona! El "CAL GANXET" se encuentra a 6 km del parque Güell y ofrece alojamiento con restaurante, jardín y recepción 2
!!Boat with AC in Port Forum 2 Bikes Included!!

9 Staff  (26 recenzii)

Barcelona

You're eligible for a Genius discount at !!Boat with AC in Port Forum 2 Bikes Included!!! To save at this property, all you have to do is sign in. !!B
Wonderful apartment in Barcelona

2 ¡Ubicación ideal!  (2 recenzii)

Barcelona

El establecimiento se encuentra en el centro de Barcelona, a 2,2 km de la playa de Sant Sebastian y de la playa de Sant Miquel. Las Ramblas BCN EXCELL
Sweet Inn - Pare Lainez

7.9 ¡Ubicación ideal!  (18 recenzii)

Barcelona

El Sweet Inn - Pare Lainez ofrece alojamiento con WiFi gratuita y zona de estar en Barcelona, a menos de 1 km de la Sagrada Familia y a 2 km de La Ped
Sweet Inn - Jardinets

8.5 ¡Excelente ubicación!  (18 recenzii)

Barcelona

El Sweet Inn - Jardinets ofrece alojamiento con aire acondicionado y WiFi gratuita en Barcelona, a 400 metros de La Pedrera. El apartamento cuenta con
Puntuación de revisión

Basado en 686 comentarios

7.4