El Apartment Bosch, situado en Girona, a 2 km del Pont de Pedra y a menos de 1 km de la Fira de Girona, ofrece alojamiento con aire acondicionado, balcón y conexión WiFi gratuita. El establecimiento tiene vistas al río y a la ciudad y está a 1,2 km de la Agencia Catalana del Agua.
El apartamento tiene 1 dormitorio, TV de pantalla plana con canales por cable, cocina equipada con lavavajillas y microondas, lavadora y baño con bidet.
El personal de la recepción habla inglés, francés, catalán y español y puede proporcionar información práctica sobre la zona.
El establecimiento cuenta con terraza y en las inmediaciones se puede practicar senderismo y pesca.
El Apartment Bosch está cerca de la Inspección de Trabajo y Seguridad Social, la Tesorería General de la Seguridad Social y el Palacio Girona-Fontajau. El aeropuerto más cercano es el de Girona-Costa Brava, ubicado a 10 km.
Información sobre el anfitrión
L'apartament te vistes al Riu Güell i esta situat en un lloc tranquil i amb botigues de proximitat.
A tota la familia ens agrada molt l'esport. Podem recomanar recorreguts a peu o amb bicicleta per tota la ciutat o al seu entorn natural.
El barri on esta ubicat l'apartament no te cap problema de seguretat. Es un barri tranquil i molt segur. Esta a uns 5 minuts de la estacio de tren/bus de Girona. L'apartament esta materialment rodejat de supermercats. N'hi ha de barri, petits i especialitzats i tambe, a 250 metres, hi ha tres grans superficies. Hi ha un petit supermercat sempre obert els diumenges. Hi ha restaurants amb taules al carrer, a peu d'un parc infantil. El barri vell de Girona esta a 10-12 minuts caminant, igual que la zona de botigues de moda, per roba, sabates,...