El Mas Gibert se encuentra a 34 km de Lloret de Mar en Sant Gregori y proporciona WiFi y aparcamiento privado gratuitos.
Algunas habitaciones incluyen zona de estar.
El Mas Gibert está a 7 km de Girona, a 47 km de Roses y a 11 km del aeropuerto de Girona-Costa Brava.
Información sobre el anfitrión
Mas Gibert rural es casa nostre; una casa que vàrem comprar i hem anat restaurant amb els anys; es el nostre recó de pau que volem compartir; volem que sigui un racó per la vostra tranquil·litat i repòs; volem oferir un espai per gaudir amb parella o soledat; un recó on puguis fruir del cant dels ocells, o llegir amb el soroll d´aigua del nostre petit sortidor, Tot i ser casa nostra, podreu gaudir de l´intimitat d´una esplèndida habitació, amb el bany privat i una petita terrassa; això com també d´una sala menjador a la planta baixa on us servirem els esmorzars i si voleu també altres àpats; i podreu gaudir del nostre pati com si fos vostre,... senzillament volem que us sentiu com a casa.
És una casa que vàrem comprar fa 20 anys en el petit i tranquil Veïnat de l´església de Sant Gregori, a tocar de Girona; pel que fa als orígens de la casa, que ha sofert moltes modificacions, creiem que pot datar del s. XIII / XIV per les petites restes de ceràmica que hem anat trobant al llarg de les reformes. Estem envoltats d´historia entre l´església romànica de Sant Gregori el Magna del S. XI i el Casal del Margarit S. XII ( Castell de Sant Gregori ) un lloc que t´invita a fer suaus passejades, per fonts i corriols, o llargues excursions pels turons, rius, gorgues, ermites i poblets de la Vall del Llémena que comença just , aquí , a Sant Gregori.