El Ca l'Àngel ofrece alojamiento con aire acondicionado en Pinell de Bray. También cuenta con restaurante, salón compartido, mostrador de información turística y WiFi gratuita en todas las instalaciones.
Todas las habitaciones tienen armario. Las habitaciones del Ca l'Àngel incluyen escritorio, TV de pantalla plana y baño privado.
Todas las mañanas se sirve un desayuno continental.
Cambrils se encuentra a 47 km del Ca l'Àngel, mientras que Sant Carles de la Ràpita está a 45 km. El aeropuerto más cercano es el de Reus, ubicado a 56 km.
Información sobre el anfitrión
Ca l'Àngel esta situat al centre del Pinell de Brai, a la comarca de la Terra Alta, Terres de l'Ebre. L'hostal disposa d'habitacions amb TV de pantalla plana, bany propi, calefacció i aire condicionat. A més a més els clients poden disfrutar d'una sala d'estar molt acollidora i connexió WIFI en totes les instal.lacions. Davant mateix de l'hostal es troba el Restaurant Àngel, dels mateixos propietaris, on ofereixen de manera opcional, servei d'esmorzar i menú pels clients que estan allotjats.
El Pinell de Brai esta envoltat per les serres de Cavalls i Pàndols, escenaris de la batalla de l'Ebre. El més representatiu del poble és la Catedral del Vi, obra de l'arquitecte Cèsar Martinell, deixeble de Gaudí. Altres atractius turístics són la Via Verda, el centre d' interpretació "Les veus del Front, la cota 705 a Pàndols, el paisatge, l'artesania, els cellers.... A pocs kilòmetres del poble també trobem les Coves Meravelles, a Benifallet , el Castell de Miravet i tots els pobles de la Terra Alta, terra de vi i molta història. A més a més, el Pinell esta situat de tal manera que en un radi de 40-50 km podem estar a la Costa Daurada, als Ports, al Delta de l' Ebre o bé al Matarranya, visitant pobles com Valderobles o Calaceit.
Catalán, Español